Sponsorpakketten

KLEDINGSPONSOR

Het is mogelijk om voor een ploeg (indien nog niet voorzien) kledingsponsor te worden. Aanschaf van trainingspakken en/of shirts voor de gehele ploeg, inclusief bedrukking. Voor de totale kosten hiervan kan een op maat gemaakte offerte worden aangeleverd.

TRAININGSPAKSPONSOR

Het is mogelijk om voor een ploeg (indien nog niet voorzien) trainingspaksponsor te worden. De kosten voor de aanschaf van trainingspakken (10 stuks) inclusief bedrukking bedragen circa € 600,- inclusief BTW.

RECLAMEBORDSPONSOR

Het is mogelijk een reclamebord te plaatsen langs het kunstgrasveld aan de Van Cittersweg (afmeting 2.50 bij 0.75 meter) en/of een reclamebord te plaatsen in sporthal “De Blikken” te Arnemuiden (afmeting 3.00 bij 1.00 meter).

De kosten voor het plaatsen van een reclamebord buiten langs het kunstgrasveld zijn eenmalig € 100,- voor het aanmaken en plaatsen van het reclamebord plus € 150,- per seizoen dat het reclamebord hangt. Dit met een minimum looptijd van 3 seizoenen.

De kosten voor het plaatsen van een reclamebord binnen in sporthal “De Blikken” zijn eenmalig € 150,- voor het aanmaken en plaatsen van het reclamebord plus € 200,- per seizoen dat het reclamebord hangt. Dit met een minimum looptijd van 3 seizoenen.

De kosten voor het plaatsen van een 2-tal reclameborden (1 buiten en 1 binnen) zijn eenmalig € 250,- voor het aanmaken en plaatsen van de reclameborden plus € 300,- per seizoen dat de reclameborden hangen. Dit met een minimum looptijd van 3 seizoenen.

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

WEDSTRIJDBALSPONSOR

Het is mogelijk om voor iedere thuiswedstrijd van KV TOP 1 een wedstrijdbal te sponsoren. Ook is het mogelijk om voor de overige teams van KV TOP een wedstrijdbal te sponsoren. De kosten voor het sponsoren van een wedstrijdbal bedragen per stuk € 50,- inclusief BTW.

TOERNOOI OF ACTIVITEITENSPONSOR

Het is mogelijk om een toernooi of activiteit te sponsoren. De soort van sponsoring en het sponsorbedrag kan in onderling overleg worden bepaald.

OVERIGE SPONSORVORMEN

Alle overige sponsorvormen zijn bij KV TOP bespreekbaar. Wij denken graag met u mee in welke vorm van sponsoring dan ook.

VERMELDING SPONSOREN

De sponsors zullen afhankelijk van de gekozen sponsorvorm vermeld worden in de daarvoor beschikbare communicatiemiddelen. Er valt dan te denken aan de internetsite, de digitale weekbrief, facebook, vermelding in het clubhuis, vermelding in de programmaboekjes etc.

Voor vragen kunt u uiteraard terecht bij de Sponsorcommissie via sponsorcommissiekvtop@gmail.com

Voorzitter Sponsor- en Pr commissie KV TOP
Marcel Meulmeester, 0653659169