Korfbal

Korfbalvereniging TOP streeft er naar om een vereniging te zijn die voor een ieder toegankelijk is. Korfbalvereniging TOP wil met een ieder samenwerken om de korfbalsport en in het bijzonder de vereniging een duidelijke en erkende plaats te geven in de samenleving.

Verder streeft Korfbalvereniging TOP er naar korfbal te presenteren als een door iedereen te beoefenen sport op top-, wedstrijd- en breedtekorfbalniveau. Korfbalvereniging TOP is zich er van bewust dat het een maatschappelijke functie heeft.

Naast activiteiten op het sportieve vlak biedt de vereniging talrijke nevenactiviteiten in het kader van ontspanning. Dit voor jong en oud.

Het clubhuis, wat een ontmoetingsfunctie heeft, speelt hierin een centrale rol. Korfbalvereniging TOP moet zowel in- als extern optreden als een betrouwbare, gezellige, flexibele en dynamische vereniging waar iedereen zich thuis en bij betrokken voelt.

Wilt u meer weten over Korfbalvereniging V TOP of heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Voor de contactgegevens van Korfbalvereniging TOP zie https://www.kvtoparnemuiden.nl/contact/