Heb je nog geen lot van de Vriendenloterij en wil je meedoen met de Vriendenloterij en KV TOP (Arnemuiden!) als goed doel steunen? Voor het hoe of wat zie https://steun.vriendenloterij.nl/speel-mee-online.

Geoormerkte opbrengst!

Deze opbrengst is helemaal afkomstig van bestaande loten die meespelen met de Vriendenloterij waarbij de deelnemers bij de Vriendenloterij hebben aangegeven dat zij willen dat KV TOP Arnemuiden een gedeelte van de opbrengst van de Vriendenloterij krijgt. Dit wordt ook wel ‘geoormerkte opbrengst’ genoemd.

Van elk lot gaat op deze manier ongeveer € 80,00 per jaar naar KV TOP Arnemuiden. Dus als er bijvoorbeeld 10 loten een heel jaar meespelen voor “het goede doel KV TOP Arnemuiden”, brengt dat ieder jaar bijna € 800,00 in onze clubkas. En we hoeven verder niets te doen voor deze extra inkomsten!

We hoeven niet uit te leggen hoe snel dit bedrag kan oplopen wanneer er 20 loten meespelen voor KV TOP Arnemuiden, of 30…., of 50…..

Je hoeft voor deze actie dus ook niet perse nieuwe loten te kopen!

Het mooie is dat ALLE bestaande loten van ALLE deelnemers aan de VriendenLoterij kunnen meespelen voor KV TOP Arnemuiden. Dus loten van leden van KV TOP Arnemuiden, maar ook alle andere loten die al meespelen, bijvoorbeeld van papa’s en mama’s, opa’s en oma’s, ooms en tantes, andere familie, vrienden, buren, kennissen, etc., etc.

Het enige dat een deelnemer hoeft te doen is het telefoonnummer 088-0201020 van de ledenservice van de VriendenLoterij bellen. Je kunt dan aangeven dat je wilt dat een bestaand lot gaat meespelen voor “het goede doel KV TOP Arnemuiden”. De VriendenLoterij zorgt er dan direct voor dat dit geregeld wordt. Je hoeft daar verder niets aan te doen. Dat is alles dus een kleine moeite, groot plezier!

Wij willen jullie dus bij deze oproepen om iedereen van wie jullie weten dat ze meespelen met een lot (of meer loten) in de VriendenLoterij, aan te sporen om dat lot te gaan laten meespelen voor “het goede doel KV TOP Arnemuiden”.

Allemaal alvast bedankt voor de medewerking!