Als kers op de taart hebben de spelers, speelsters, trainers, verzorger en teambegeleiders van de selectie van KV TOP Arnemuiden nu ook hun nieuwe outfits mogen ontvangen. Dankzij een verlenging van de samenwerking met hoofdsponsoren Jumbo Supermarkt Arnemuiden en DON Risicobeheer en de professionele inbreng van de nieuwe mede-hoofdsponsor Muta Sport Nederland BV/Korfbaltotaal is het gelukt een nieuw ontwerp en een frisse nieuwe uitstraling te creëren.
Door deze plezierige samenwerking was het mogelijk de selectiespelers, selectiespeelsters, trainers, verzorger en teambegeleiders van nieuwe wedstrijd en reserveshirts, trainingspakken en sporttassen te voorzien.
Bij deze willen we als vereniging de hoofdsponsoren heel hartelijk bedanken. We hopen met de nieuwe outfits op voortzetting van de sportieve successen!
De foto’s spreken voor zich. Een blije selectie en trotse hoofdsponsoren presenteren de nieuwe look.
De selectie is mooi in beeld gebracht dankzij fotograaf Rien Paardekooper van KiekNoe Fotografie. Rien, wederom heel erg bedankt!