Wie zijn we?
Als beheerscommissie zorgen we voor de kantine, velden en kleedkamers: de horeca, het onderhoud en de schoonmaak. Er zijn verschillende teams met vrijwilligers die iedere keer weer zorgen dat alles er goed uit ziet en dat onze leden en gasten een warm welkom krijgen.

Waarmee kun je helpen?
Wij zijn op zoek naar een voorzitter voor dit team. Iemand die deel wil uitmaken van het bestuur van TOP en leiding wil geven aan een groep beheerders van onze accommodatie en de horeca. Ervaring als leidinggevende of bestuurder heeft de voorkeur.

Interesse?
Spreekt bovenstaand je aan of heb je juist nog vragen? Stuur dan een e-mail met je gegevens naar vacature@kvtoparnemuiden.nl en we gaan graag met je in gesprek over hoe je ons kunt helpen!