Afgelopen vrijdag vond de vrijwilligersavond plaats in ’t Korfje. We kijken terug op een zeer geslaagde avond met zo’n 100 aanwezigen. Gedurende de hele avond werden er pizza’s gebakken door L’Arte della Pizza en er werd afgesloten met een toetjesbuffet.
Behalve dat onze dank is uitgesproken naar onze vele vrijwilligers, hebben we ook onze jubilarissen in het zonnetje gezet. Aangezien we door omstandigheden een aantal jaar geen jubilarissen konden huldigen, hadden we nu maar liefst 52 jubilarissen! In het bijzonder noemen we nog even onze 70-jarige jubilaris Wannes Reijnhoudt en onze twee 60-jarige jubilarissen Mieneke van de Gruiter en Kobus Siereveld.
We zijn trots dat we deze bijzondere mijlpalen als vereniging met elkaar konden vieren.
Nogmaals bedankt voor ieders aanwezigheid, zowel vrijwilligers als jubilarissen. We hopen ook in de toekomst op jullie hulp en betrokkenheid bij TOP.