Om het seizoen 2021-2022 voor iedereen op een leuke manier te kunnen afsluiten zijn er afgelopen zaterdag 9 juli voor alle leeftijdscategorieën door de Activiteitencommissie diverse activiteiten georganiseerd.  Zo konden de jeugdleden deelnemen aan een spellencircuit met allerlei leuke en deels watergerelateerde onderdelen, was er voor de jeugdleden een mini lopend buffet beschikbaar, konden de oudste jeugdleden, senioren en niet leden deelnemen aan een dubbelschiettoernooi, was er een fietstocht met bijbehorende leuke opdrachten uitgezet en kon er als laatste en afsluitende dagactiviteit gebruik gemaakt worden van een zeer uitgebreid, goed verzorgd en heerlijk koud- en warm buffet.

Al deze activiteiten waren drukbezocht, het was gezellig, we hadden prima weersomstandigheden en het was allemaal goed georganiseerd. Al met al een zeer geslaagde dag waar een ieder die aanwezig was en/of heeft aan deelgenomen kon zien waar we als KV TOP voor staan en waar we met vereende krachten allemaal toe in staat zijn. Echt TOP en samen sterk! Dit mede mogelijk gemaakt door de Activiteitencommissie en vele (spontane) vrijwilligers waar we super trots op mogen en moeten zijn.

Op naar het volgend seizoen, wees altijd welkom en we zien jullie allen graag aankomend seizoen weer terug!

Kijk voor nog heel veel meer geweldige foto’s van deze afsluitdag op de facebookpagina van KV TOP, https://www.facebook.com/kvtoparnemuiden.