Met veel trots en plezier presenteerden afgelopen dinsdagavond 9 januari een deel van alle jeugdspelers van KV TOP de nieuwe kledinglijn die is ontworpen in samenwerking met Muta/Korfbaltotaal.

Het was na een aantal jaren echt tijd geworden voor een nieuwe set wedstrijdkleding en daarom is de sponsorcommissie van KV TOP op zoek gegaan naar een sponsor.

Deze is gevonden in het bedrijf MSP Onions uit Nieuwdorp. Dankzij soepele en plezierige contacten met Lindert Moerdijk, een van de directeuren van MSP Onions, is er een samenwerking tot stand gekomen waarbij de gehele jeugd van KV TOP van de jongste leeftijdscategorie Kangoeroes tot en met de oudste leeftijdscategorie A-jeugd in hetzelfde ontwerp speelt. Het gaat hier dan om zowel wedstrijdshirts en reserveshirts.

Er prijkt op de wedstrijd en reserveshirts een grote ui op de voorkant, de ui die MSP Onions groot gemaakt heeft en die in het logo van het bedrijf overal terugkomt.

Met een kwinkslag naar de wervingsslogan van MSP Onions op de voorzijde van de shirts en een muishandje met website op de achterzijde van de shirts worden de shirts compleet gemaakt.

Een deel van de trainende jeugd heeft de nieuwe wedstrijdshirts gepresenteerd aan een trotse sponsor.

We zijn als KV TOP zijnde heel blij met deze hernieuwde samenwerking en hopen op veel sportieve successen in deze mooie nieuwe wedstrijdkleding!

MSP Onions en met name Lindert Moerdijk, heel erg bedankt!

Naast de nieuwe wedstrijd en reserveshirts heeft KV TOP gelijktijdig ook de trainingspakken vernieuwd. Deze nieuwe trainingspakken hebben een gave, frisse en moderne uitstraling waardoor de KV TOP jeugd herkenbaar door de diverse sporthallen en op de diverse sportvelden zal lopen.

Een groot woord van dank aan alle vrijwilligers die een belangrijke bijdrage hebben geleverd bij de keuze en de vormgeving, het labelen van de kleding en het samenstellen van de teamtassen!

MSP Onions – MSP Onions – Uien uit Nederland (msp-onions.com)