De lotenverkoop van KV TOP voor de Grote Clubactie via de lotenboekjes, online via een QR-code en via een digitale verkooplink is gesloten.

Dit jaar was het streven om minimaal 833 loten te verkopen met een bijbehorende opbrengst van € 2.000,-.

Uiteindelijk zijn er maar liefst 1.103 loten verkocht. 665 loten online (60%) en 438 loten via de lotenboekjes (40%). Dit met een bijbehorende opbrengst van maar liefst € 2.647,20.

Een geweldig resultaat dat mede mogelijk gemaakt is door alle fanatieke lotenverkopers en lotenkopers. Allen super bedankt!

Ook Ria de Ridder, Blaas de Ridder en Martin de Leeuw worden heel hartelijk bedankt voor het voor KV TOP organiseren, regelen, het onder de aandacht brengen en houden van deze verloting en voor het online invoeren van alle via de lotenboekjes verkochte loten. Super hoor en alweer super bedankt voor jullie tomeloze inzet voor de club!