Op zaterdag 22 april is de geheel gerenoveerde speeltuin op de mooie en goed onderhouden buitenaccommodatie van KV TOP geopend. Dit met behulp van onze jongste Toppertjes die hier vast en zeker heel veel gebruik van gaan maken.

Wat is de speeltuin super mooi geworden! We kunnen weer vele jaren vooruit.

Dit alles is mogelijk gemaakt door de TOP vrijwilligers Wim Schuit, Kobus Siereveld, Blaas de Ridder en Martin de Leeuw.

Aannemersbedrijf Wondergem, New Motion b.v., Harthoorn Vlissingen b.v., Bouwgroep Peters B.V. en Harry Anders heel hartelijk bedankt voor de levering en/of de bewerking van de benodigde materialen (voor het grootste deel kosteloos in de vorm van sponsoring).

Club van 75 van KV TOP en hun leden en Bewonersgroep Arnemuiden bedankt voor jullie financiële bijdrage.

Zonder jullie allen was dit alles niet mogelijk geweest. Dus allen super bedankt, echt TOP!

Samen sterk en voor elkaar en door elkaar.

Kijk via deze link voor het bijbehorende leuke filmpje dat gemaakt is door Anita de Ridder https://www.youtube.com/watch?v=OuZE-ZmeHAw.