Wie zijn we?
Als scheidsrechters van TOP fluiten we (jeugd)wedstrijden van TOP of begeleiden we wedstrijden op hoger niveau bij andere verenigingen. Zonder scheidsrechter kan een wedstrijd niet doorgaan. Daarnaast is TOP verplicht voor iedere wedstrijd die we spelen in het wedstrijdkorfbal een scheidsrechter te leveren in een andere wedstrijd. Doen we dat onvoldoende, dan ontvangen we een boete en bij een groter tekort aan gefloten wedstrijden krijgen onze ploegen punten in mindering. Heel belangrijk dus dat we scheidsrechters hebben die voor TOP willen fluiten. Als wedstrijdleiding zorgen we ervoor dat alle wedstrijden vlekkeloos en sportief verlopen. We zijn op zoek naar scheidsrechters, tijd- en schotklokwaarneming en jurytafel voorzitters.

Waarmee kun je helpen?
Als het je leuk lijkt om wedstrijden te fluiten of als je al ervaring hebt in het begeleiden van wedstrijden ben je van harte welkom. Voor diegenen die nog geen ervaring hebben, bieden we een opleiding aan.

Interesse?
Spreekt bovenstaand je aan of heb je juist nog vragen? Stuur dan een e-mail met je gegevens naar vacature@kvtoparnemuiden.nl en we gaan graag met je in gesprek over hoe je ons kunt helpen!