Na alle TOP jeugdteams, de Kangoeroes, en de seniorenteams TOP 3 en TOP 4 was afgelopen zaterdagavond TOP 5 aan de beurt om voor het eerst te spelen in hun nieuwe wedstrijdoutfit.

Deze nieuwe wedstrijdoutfit is zoals op de foto’s goed te zien is voorzien van sponsoring dankzij de hulp van Installatiebedrijf Akkerdaas uit Domburg.

Zij waren bereid de bestaande al door hun gesponsorde wedstrijdshirts te vervangen door een nieuwe versie. Ook de nieuwe trainingspakken en sporttassen zijn gesponsord door en voorzien van het logo van Instalatiebedrijf Akkerdaas.Als KV TOP  zijn we weer heel blij met de steun die we hiervoor mogen ontvangen.

Helaas konden de mensen van Instalatiebedrijf Akkerdaas zelf niet aanwezig zijn bij de presentatie maar wij en zij zijn er niet minder blij mee.

Op naar mooie successen, de eerste wedstrijd in de nieuwe outfit werd afgelopen zaterdagavond glansrijk door TOP 5 gewonnen!

Installatiebedrijf Akkerdaas heel erg bedankt!